מכון האריזה הישראלי קיים ב6 לינואר כנס וירטואלי מיוחד שעסק בתחום הפקת האריזות, הכנס התקיים בשיתוף התאחדות התעשיינים. מטרת הכנס הייתה חשפיה לעולם ניהול ההפקה וההשפע העצומה על איכות ועלות האריזה.
אחת הסיבות המרכזיות להצלחה מסחרית של מוצר הינה נראות האריזה.
ניהול הפקה מקצועי יוביל לאיכות הדפסה גבוהה ואיכותית בעלות וזמן אופטימלי.
עולם ההפקה הוא בדרך כלל מאחורי הקלעים, אך מהווה אבן משמעותית בתהליך הפקת האריזה.
בוובינר נכחו כ 80 משתתפים.
ההרצאות בוצעו ע"י :
נתי שפונט - בוגר אקדמיה לעיצוב גרפי בהולנד, מנהל אמנותי ומעצב עצמאי.
בעלים בחברות עיצוב, קדם-דפוס וניהול הפקת-אריזה-מודפסת (מפעל הפיס, שופרסל, זוגלובק, שטראוס, דוקרט, תדביק ועוד).
שותף לפיתוח חומרי הדרכה ומערכות קדם-דפוס ועיבוד תמונה (Scitex). יועץ עצמאי, מנהל ומפקח על הפקת אלפי פריטי אריזה מודפסת בטכנולוגיות וחומרים מגונים בארץ, אירופה וצפון אמריקה.
עמית רון - ניהול וליווי תהליכי עיצוב אריזות ומיתוג.
בעל ניסיון של 20 שנה בניהול וליווי פרויקטים בעולמות העיצוב והדפוס ,עבור חברות מובילות במשק הישראלי (שטראוס ,תנובה ,ויסוצקי וכו).
אלי פיינגולד, חבר הנהלת מכון האריזה ויועץ בינלאומי בכיר בתחום האריזה:"הכנס היה בעל חשיבות גדולה מכיוון שהוא עסק בתחום חשוב והדגיש את הטכניקות החדשות והחדשניות בתהליכי דפוס האריזה בהתחשב במגמות של קיימות, חסכון בשטחים ובחומרי גלם ועדיין אנשים קונים "בעיניים" ולכן ידע משמעותי בתחום יוסיף רבות ליצרני האריזות מבחינה זו הכנס היה חשוב, מעניין והכרחי."
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אנודייז |
שקיות נייר ממותגות |
מתקן נינג'ה לילדים |
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר