Which?, מגזין ואתר הצרכנות מהגדולים והיותר משפיעים בעולם, יצא לבחון את עלויות השימוש וההבדלים בין מדפסות הזרקת דיו, העושות שימוש במחסניות מתכלות, ובין מדפסות הזרקת הדיו שעברו לשימוש במכלי דיו גדולים - והמסקנה, לאור מחקר בן שישה חודשים: ״ אם אתם מדפיסים מסמכים, עמודי אינטרנט ותמונות באופן סדיר ומודאגים בשל עלויות הדיו הגבוהות, הרי ששימוש במדפסות הזרקת דיו בעלות מכלי דיו הוא הוא הפתרון״.
Which? שהקדישו בעבר לא מעט סקרים וכתבות לעלויות הגבוהות של הדיו להדפסה החליטו לבחון מקרוב את מגמת יצרניות מדפסות הדיו – ובראשן חלוצת התחום והמובילה הבלתי מעורערת שלו – חברת EPSON, לעבור למדפסות הזרקת דיו מבוססות מכלי דיו במקום מחסניות. ״מדובר במדפסות שהצרכן ממלא בעצמו את הדיו״, אומרים עורכי הסקר. ״המדפסות אמנם עולות מעט יותר ברכישה, אבל חוסכות הרבה מאוד כסף לטווח הארוך״. בבדיקות נבחנו בין השאר כמה מדגמי ה-EcoTank הפופולריים של EPSON כמו גם מספר דגמים מתחרים.
לדברי איתי מרום, מנהל מכירות מוצרי צריכה, Epson ישראל, החידוש הטכנולוגי של EPSON הביא עימו למהפכה צרכנית תודות למרווחי מילוי גדולים משמעותית מול מדפסות המשתמשות במחסניות דיו. ״אנו מחזיקים בנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה של מדפסות בעלות מכלי דיו ומציעים כיום בקו מוצרי EcoTank יותר מ- 20 דגמים המציעים פתרונות הדפסה למגוון רחב של לקוחות ואפילו פתרונות ללקוחות שמדפיסים בגודל A3, בין אם מדובר בלקוחות ביתיים, משרדיים או חובבי צילום שמחפשים פתרון חסכוני ואיכותי להדפסת תמונות״.
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אנודייז |
שקיות נייר ממותגות |
מתקן נינג'ה לילדים |
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר