בוקר עם HP INDIGO

כ-60 משתתפים, (ומהם כ-30 לקוחות של חברתHP אינדיגו) מכל רחבי הארץ הגיעו ביום שלישי 25 לדצמבר למתחם החברה בנס ציונה לאירוע המיוחד של "מועדון ארוחת הבוקר".

כ-60 משתתפים, (ומהם כ-30 לקוחות של חברתHP   אינדיגו) מכל רחבי הארץ הגיעו ביום שלישי 25 לדצמבר למתחם החברה בנס ציונה לאירוע המיוחד של "מועדון ארוחת הבוקר".

לתמונות לחץ כאן:
 

אירוע זה הפך להיות מסורת קבועה המנוהלת על ידי צוות פיתוח עיסקי ומתכלים של HP אינדיגו CEMA בשיתוף צוות ישראל, בהובלתו של מנהל שוק ישראל שלמה מנשרוף. במסגרת המועדון המיוחד הזה דואגת חברת HP אינדיגו לארח את לקוחותיה ולהביא בפניהם ידע, מידע וכלים חשובים ורלוונטיים לצרכי תהליכי הייצור שלהם ,שיפורם, וכן להתנהלות העסקית שלהם מבחינת הרחבת מידע לכלים אפשריים לשימוש.

 


הם זכו בארוחת בוקר נדיבה ומגוונת, במינגלינג משמעותי עם קולגות נוספים ועם אנשי חברת HP.
האירוע המגוון כלל בתוכו מספר דוברים מחברת HP, שסיפקו מידע חשוב לאורחים על התנהלותה ופעילותה של אינדיגו לזמן הקרוב מול לקוחותיה.
ראשון הדוברים, סיימון לואיס, העובד בחברה 12 שנה ומשמש כיום מנהל של איזור גדול CEMA, כ-100 מדינות (כולל ישראל בתוכן) השייכות לאזור גדול יותר EMEA.
סיימון לואיס, נתן מבוא קצר על דרכי הפעולה של אינדיגו כיום בעולם ביחס למדינות אלו והציג בעיקר את הצד המאתגר של שיווק מול מדינות מאתגרות ושמרניות מאוד מבחינת התפתחות הדפוס דוגמת מדינות מזרח אירופה.


אודי וקס, הדובר השני,  אחראי על תחום יחסי חברה-לקוח, דיבר על התחרות העזה שיש כיום בכל תחומי הכלכלה והייצור וציין כי יתרונות תחרותיים אינם מספיקים כיום לחיזוק הפיתוח ועליית מעמדו של העסק. הוא הציג את שלושת הפרמטרים המובילים להשגת יתרון: 1. מצוינות תפעולית 2. מוצר מוביל ובעל עדיפות 3. חווית לקוח. לדבריו הצלחה נאותה של עסק תלויה כיום במובהק בשילוב יעיל של שלושתם וזה נכון בהחלט לגבי ענף הדפוס ובתי הדפוס.
הוא הציג את פלטפורמת הניתוח השיווקי NPS, המאפשרת פילוח וניתוח מדוייק למדיי לגבי שביעות רצונם של לקוחות מחברה או ממוצרים שונים. אודי  וקס, הסביר גם על יתרונות אפליקציית המובייל של אינדיגו המאפשרת ניהול יעיל ושוטף בזמן אמת של מעקב אחר תהליכי הייצור, מיקום ומצב עבודות און ליין, כמות עבודות ההדפסה ועוד.


גלעד ימין, מנהל מחלקת השירות של ישראל: " עומד לרשותנו כיום צוות של מהנדסים וטכנאים מהרמה המובילה בתחום הדפוס. המטרה היא להגיע יותר לביצועים מירבים, יעילות השירות, הגדלת תפוקה, זמינות מכונה, ומרכז שירות אפקטיבי.
ישנם לשם כך שמונה פרמטרים: 1. מרכז שירות חדש ומשודרג. 2. מהנדסים 3. מובילים טכניים 4. הדרכות למהנדסים 5. כלים וסביבת עבודה  6. מיקוד מהנדסים 7. מערכות מידע 8. ביקורים יזומים
לשנת 2019 יש שלוש שינויים: א. השקת מוצר TOOLBOX4U 
ב. ביקור חצי שנה יזום
ג. PPC-PRESS PREDICIVE CALL AUTO  
ד. ספק חדש של צ'ילרים .

אבירם אילוז, מנהל מוצר בתחום הצבע בשיווק, דיבר על הצבע במכונות אינדיגו, על אחידות ודיוק הצבע לאורך זמן בין עבודות ובין מכונות. הוא הגדיר זאת כתהליך הנעשה יותר ויותר מורכב פעם לפעם, היות ויותר ויותר לקוחות דורשים תוצרי צבע מדוייקים יותר. וזה מצריך מצד בית הדפוס יותר זמן להשקעה והתייחסות גדולה יותר לתחום הצבעים במכונות.
הוא נתן סקירה מקצועית מקיפה על הקליברציות של המכונות, לכיול ולשימור נכון ואופטימלי של נתונים יעילים ומדוייקים לשימוש בצבע במכונה.


מיד אחריו סיפר גרשון אלון מנהל  PrintOS, על המערכת שפיתחה אינדיגו לטובת הלקוחות שלה והושקה בדרופה 2016. מערכת מקיפה הכוללת כלים שונים ומגוונים לעבודה וניהול בית דפוס. כלים לניהול ובקרה, מצב המכונות, מעקב ההזמנות ובעתיד יתווספו כלים רבים נוספים פרי פיתוחם של המפתחים באינדיגו וגם מפתחים חיצוניים של שותפים כולל לקוחות אינדיגו בעצמם. מעין חנות אפליקציות שאנו מכירים מעולם הסמארטפונים. 
את המפגש חתם אלון בר שני, מנכ"ל חטיבת HP אינדיגו. הוא העביר מצגת קצרה אך מעניינת מאוד על עולם הדפוס ומגמות בעולם. על הדפוס הדיגיטלי, על הלקוחות של אינדיגו בעולם, על האתגרים בהווה ובעתיד - מה צפוי בתעשיית הדפוס בכלל ובדפוס הדיגיטלי בפרט. אלון הדגיש בפני הלקוחות כי עליהם להיות חדשניים ויעילים, לחשוב תמיד על מוצרים חדשים ייחודיים ויצירתיים. בר שני אף ענה ללקוחות על שאלות בתום המפגש.
במהלך ההתכנסות וארוחת הבוקר ובמהלך ההפסקות הציג מתי ברוזה בפני האורחים יכולת חדשה של אינדיגו, דיו הניתן לגירוד (כמו שיש בכרטיסי הגרלה של חישגד וכדו'). המשתתפים יכלו לראות דוגמאות מהעולם ולשמוע הסבר על הדיו המיוחד ומה ניתן לעשות איתו. מדובר בהיכרות ראשונית כהכנה למפגש גדול יותר במהלך פברואר הקרוב (פרטים בקרוב).
לסיכום ניתן לומר שהיה מפגש שהתחיל בטעם טוב עם ארוחת בוקר מגוונת המשיך בתכנים מעניינים ומועילים של דוברים שונים והסתיים בדברים מרתקים ומאתגרים של מנכ"ל החטיבה.
אריק סופר, מנהל השיווק והפיתוח העסקי בישראל אמר לנו בסיום שהוא מאוד מרוצה שלקוחות מגיעים ומשתתפים במפגשים כאלה. לדעתו זה ממש לא מובן מאליו שמנהלים עוזבים את בתי הדפוס, עוצרים הכל לכמה שעות ובאים לשמוע ולהעשיר את הדעת במטרה לחזור עם כלים חדשים לטובת ניהול בית הדפוס. עוד הוסיף אריק ואמר כי כבר בימים הקרובים הם ישלחו סיכום וסקר קצר לכל הלקוחות שהגיעו למפגש הנוכחי ולאחר שיקבלו את תשובות הלקוחות הם יתחילו לעבוד על המפגש הבא. הוא הבטיח שגם המפגש הבא יהיה מעניין וטעים לא פחות.

 

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לעוד לקוחות >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אנודייז | 
שקיות נייר ממותגות 
מתקן נינג'ה לילדים 

לעוד לקוחות >>
בואו נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בואו נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>