Epson השתמשה בחלק מהביתן שלה בתערוכת Fespa להמחיש כיצד עסקים בתחום ההדפסה יכולים לשלב מגוון טכנולוגיות חדשות לתוך סביבת העבודה שלהם, וכדי להשיק את מדפסת ה-DTG/DTF החדשה שלה.
תערוכת הדפוס העולמית שנערכה הפעם במינכן, גרמניה, הייתה כמו בכל השנים הקודמות אחד האירועים היותר עמוסים וצפופים שידעה תעשיית הדפוס. כולם היו שם, כולם הפגינו את החידושים, החדשנות והטכנולוגיות הביתן של חברת Epson, בלט היטב במגוון הפתרונות .
הת'ר קנדל, מנהלת מוצר בכירה לפורמט גדול ב- Epson, אמרה כי "אנחנו באמת מראים ללקוחות שלנו איך להרוויח כסף, במיוחד באמצעות התאמה אישית. אנו רואים אפשרות לצמיחה חזקה, עם הזדמנויות רבות לעסקים בתחום ההדפסה". קנדל דאגה להזכיר לסובבים ולמבקרים נתון בסיסי אחד: כל טכנולוגיות ההדפסה של Epson מבוססות על ראשי ההדפסה Precision Core, שלדברי קנדל מציעים "דיוק, תאימות צבע מרשימה ופעולות מעגליות להדפסה".
וכן, היו גם חדשות: Epson השתמשה בתערוכה כדי להשיק את מדפסת Sure-Color F2200 החדשה, שלדברי החברה תהיה אידיאלית עבור חברות סטארט-אפ, או עסקים בנפח בינוני שזקוקים לרמות גבוהות של גמישות ודיוק, עם זמני אספקה מהירים.
ה- SureColor F2200 תוכננה לייצר עיצובים מורכבים על מגוון בגדים, ומשתמשת בטכנולוגיית ראש ההדפסה PrecisionCore MicroTFP המתקדמת של Epson כדי לספק מהירויות הדפסה מרשימות ועיבוד נתונים מהיר יותר, וכתוצאה מכך גם תורמת לעלייה בפרודוקטיביות של עד 25% לעומת קודמתה, תוך שמירה על איכות ההדפסה. עם עיצוב קומפקטי ושטוח המאפשר התקנה בחללים קטנים יותר, הגמישות מוגברת באמצעות תוכנת GarmentCreator2 המצורפת של Epson, שלדבריה מאפשרת הדפסה של DTG ו-DTF, ומשפרת את איכות הקווים העדינים והטקסט הקטן.
מכסה שקוף ותאורה פנימית מאפשרים בדיקת מצב הדפסה בקלות, עם מסך מגע אינטואיטיבי בגודל 4.3 אינץ'. עם התאמת גובה הגררה האוטומטית, ה-F2200 נשארת יציבת עם התאמה מינימלית על ידי המשתמש, כשניתן להסיר את הלוח בקלות ולחבר אותו ידנית, מה שהופך את ההתאמה להדפסת בגדים שונים "מהירה וישירה". התוכנה כוללת עיבוד נתונים מהיר יותר וכן רזולוציית 600dpi.
"למרות ששוק ה-DTG הפך למאתגר, בשל טכנולוגיית DTF", אומרת קנדל, "פיתוח זה מציע לעסקים חדשים ובינוניים אפשרות חסכונית וגמישה המספקת איכות יוצאת דופן וניתן להרחיב אותה בקלות כדי לענות על צרכים עתידיים".
ה-F2200 משתמש בשקיות/מכלי דיו חדשים מסוג UltraChrome DG2, במקום במחסניות דיו. שקיות 800 מ"ל אלה (בעבר 600 מ"ל) פירושן תדירות החלפה נמוכה יותר, ופחות בזבוז באופן משמעותי, מבחינת מקום ומשקל, בהשוואה למחסניות דיו. הדיו של Epson גם מפחית את המעברים בין צהוב לשחור, מה שחשוב ליישומים כמו הדפסת חולצות טריקו קלות, ושומר על עקביות צבע עם דיו DG.
וכך, ניתן היה לצפות באזור של Epson בתערוכה שהוגדר כ״אזור בהתאמה אישית״, פריטים שנעו מחולצות טריקו בעיצוב אישי, תמונות ויישומי קנבס ועד ספלים, מחברות, כיסויי טלפון, מגנטים, תחתיות ובקבוקי מים בהזמנה אישית. במקום אחר על הדוכן היו גם מגלשיים, גלשנים, כסאות נוח, מגבות ואופנוע ים עטוף בצבעוניות; ובגדים עשויים להפליא ואופנת עילית עם עיצובים מקוריים על מגוון בדים שונים של כמה ממעצבי האופנה המובילים בעולם.
Epson אמרה שמגוון המוצגים מדגים את היישומים הגמישים הרבים של המדפסות הדיגיטליות הגדולות של Epson תוך שימוש בסובלימציה העדכנית ביותר של צבע, DTG, שילוט (כולל UV, חומרים אקולוגיים ושרף) וטכנולוגיות הדפסה ישירה אל הבד.
״Fespa השנה עוסקת בהדגמה של טכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית של Epson ומוכיחה שהיא יכולה לייצר מוצרים יפים ומותאמים שמשפרים את חיינו", הסבירה קנדל. "עסקים קטנים ובינוניים רבים משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית של Epson כדי לייצר פריטים נחשקים ומותאמים אישית, ואנחנו מציגים דוגמאות רבות לפריטים אלה בדוכן שלנו. אנו גם מדגימים כיצד טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית ישירה לטקסטיל לפי דרישה יכולה להשתלב עם חומרים ממוחזרים ודיו ידידותיים יותר לסביבה, תוך שימוש בפחות מים בהשוואה לשיטות אנלוגיות, כדי לייצר מוצרים ברי קיימא הרבה יותר".
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אנודייז |
שקיות נייר ממותגות |
מתקן נינג'ה לילדים |
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר